jueves, 7 de octubre de 2010

7 d'octubre

Al principi de classe ens ha revisat el nostre treball Ricardo i li ha agradat prou com a quedat finalment.
Així que quan ens ha dit això ens hem quedat Pablo i jo mirant-nos pensant "Si, per fi l'hem acabat" tants dies amb açò però ha valgut la pena..Des del meu punt de vista crec que ha quedat MOLT BÉ!
Jo volia pujar-lo al blog, però Ricardo ens ha comentat que primer ell havia de transformar-ho amb un programeta per a que el pugerem pujar sense pegues.
Més tard, i el que quedava d'hora ha actualitzat el blog el meu company, ja que sabem que ell no ho pot fer des de un altre lloc, per tant, com ens havia sobrat temps i hi ha que ser solidari ha treballat el seu blog. Vaig a possar l'etiqueta de blog, perque encara que jo no he fet el meu blog el meu company i jo (com diem en les tutories) som un grup, el meu grup a treballat el blog.

Supose que el pròxim dia començarem amb el pròxim treball, així que fins al pròxim!

No hay comentarios:

Publicar un comentario