lunes, 4 de octubre de 2010

4 d'octubre

Hui ha sigut un dia d'eixos que dius, " m'ha cundit l'hora", perque hem fet moltes coses.
Primer hem finalitzat de possar les transicions a totes les diapositives. Aixina a ull hem possat unes diapositives a quatre segons, que les farem coincidir amb el estribillo i unes altres de sis segons, encara que despré hagem de editar-ho.
Després hem incrustat la cançó. Encara que açó a dut prou de temps, com que no ens acordavem de com es feia, hem llegit el que s'havia de fer a la pàgina del col·legi i a més amb la solidaritat dels nostres companys del costat Alex i Veri ens hem aclarit.Amb el audaciti a més de pasar de mp3 a Wap hem tallat un poquet el principi, perque en la nostra descarrega hi havien uns segons de la cançó que no sonava res.
Quan ja la teniem incrustada hem comprovat que el ritme de les diapositives canviara quan el ritme de la cançó ho fera.
Com ens han sobrat uns minutets, hem decidit que el meu company actualizara el blo, perque ell no ho pot fer des de casa, cosa que jo si. I un altre dia, jo ja pujaré les imatges i tindre el meu temps per a actualitzar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario