miércoles, 1 de diciembre de 2010

1 de desembre

Com ja vaig comentar, hem baixat a l'aula d'informàtica.
Ha estat molt entretinguda la classe, sempre m'agraden molt les visualitzacions dels treballs a audiovisuals. Em sembla que em serveixen per a tindre més imaginació i per a vore que podria millorar la següent volta.
Sols hem vist els projectes de medi ambient i de les assignatures, a més cada parella havia de explicar una mica el que volia expressar a l'anunci.
Després hem fet votacions, encara que sols dels de la part de medi ambient.
A mí de medi ambient el que més m'ha agradat ha sigut el de l'arbre i l'eslogan era cuidal, per q que no ens qedem sense oxigen (més o menys, eixa era l'idea). També m'ha impactat el dels cotxes, perque era un dibuix fet per un xiquet i posava "papa , porque los coxhes fuman" i m'ha cridat pro l'atenció.
De les asignatures hi ha un que era patrocinant la psicologia que era una ilusió optica, que com a anunci crida molt l'atenció, però des del meu punt de vista no està molt treballat com a projecte d'informàtica.
Ja continuaré informant!

No hay comentarios:

Publicar un comentario