miércoles, 3 de noviembre de 2010

3 de novembre

Ricardo ja ens va comentar que quan començàrem els projectes tindriem la possibilitat de canviar-nos de parella. Com encara no hem vist els resultats, la meua parella i jo, per a ser fidels a nosaltres mateixos, vam consensuar que ens quedavem junts.Per tant Pablo i jo seguim junts.
Aço ho comente, perque hui la gent ha començat a finalitzar els treballs i Ricardo ha passat per a preguntar les parelles i el próxim dia col·locar-nos com li hem dit.
Nosaltres també hem finalitzats els treballs, ja que sols ens quedaven els de possar la cara de ricardo. Quan hem acabat els hem pujat a "mis sitios de red" i Pablo a començat a treballar en el seu bloc, que ho tenia una mica abandonat.
NOTA; he possat l'etiqueta de blog, perque , encara que jo no haja treballat el meu blog a classe, el meu company si, per tant he considerat que havia de possar aquesta etiqueta.
Fins el próxim dia!
Que el dijous se n'anem de convivència!

No hay comentarios:

Publicar un comentario